Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

pondělí 10. ledna 2011

Ave jako Krysař!

Do třetice všeho dobrého... dnes :)

Možná trochu reklama. Možná trochu více hypertextů.

Někdo z vás to možná zaznamenal (já poněkud pozdě, ale přece), když běžel na Primě minulý rok pořad Robin Hood aneb cesta ke slávě, taková trochu zvrácená reality show, kdy se vybíraly hlavní role do muzikálu, a to role Robina Hooda a Marianny.
Jeden z účastníků castingu a nakonec i finalistů byl David Weingärtner aneb Ave aneb Wagina aneb zpěvák z X-left To Die. Na castingu zaujal zvláštním a kreativním stylem tance ("Tam je tolko energie... ale mimo!"), přičemž rozesmál režiséra a choreografa a při zpěvu roztleskal celou porotu ("Vyhoďte ho pro velké množství talentu."). Kdo má zájem, je to ke zkouknutí na streamu.cz.

Mě zaujal hlavně svým výkonem v jednom z finálových kol, kde hlavní disciplínou uchazečů bylo zpívat s již úřadujícím muzikálovým hercem divadla Kalich. Ave zpíval duet z Muzikálu Krysař (opět Mirjam a Daniel) s představitelkou Agnes, Luciou Šoralovou. Meesho, ten náš oblíbený :).
Aplauduju. Jo, byl tam patos, jo, bylo tam klišé, na tom by se dalo ovšem zapracovat. Alespoň dle slov poroty.
Ale on se pro tu roli snad narodil.



Co myslíte?
(Doporučuju nechat od začátku, kdy 6 finalistů zpívá Touhu, pak přetočte na 15. minutu.
Mimochodem, finalistka Martina Bártová - ta s prstýnkovým účesem - mi strašně připomíná Robin Scherbatsky.)


"Dan by byl nadšen." To se nechal slyšet Ondřej Soukup.
A když ne Dan, tak já sem.
Nikdy by mě nenapadlo, že se budu takhle rouhat, ale hlasově se mi Ave jako Krysař líbí snad víc než Dan.

A proto volám Wagina do Kalichu!

Auč, to zní blbě.

1 komentář:

  1. Paráda, náš song :) v TV sem to nesledovala, ale jeho podání se mi moc líbilo (i když bych ho asi nestavěla výš jak Dana)...musela sem se smát, když o Krysařovi mluvila moderátorka jako o nejslavnějším deratizátorovi, tohle spojení mě fakt nenapsadlo :-D
    Meesha

    OdpovědětVymazat